Sok-sok millió dollárt hoz a mesterséges intelligencia egy kis szigetnek anélkül, hogy foglalkoznának vele
A mesterséges intelligencia (MI vagy AI) globális előretörésével egy kicsi, távoli szereplő biztosan nagyot jól járt – teljesen véletlenül.
A mesterséges intelligencia (MI vagy AI) globális előretörésével egy kicsi, távoli szereplő biztosan nagyot jól járt – teljesen véletlenül.
Kevésbé stresszes, mint a rakétás utazás, és biztonságosabb is, igaz, a turbulencia ellen nincs garancia.
Az ötletet az adta, hogy a veszélyes, mély benyomást előidéző élmények sokkal erősebb kapcsolatokat eredményeznek, mint a csevegés a konferenciák szünetében.
Az ultraortodox zsidókra kevéssé jellemző az új technológiai eszközök használata, de egy vállalkozó hisz abban, hogy ezen változtatni tud, sőt.
A nő felvette a maszkot, pár perc múlva pedig megérkezett az első kolibri.
Ennél frissebb kagylót a luxuséttermekben sem kapni.
A cél, hogy a találkozások meghosszabbítsák azt az időt, amíg az időseknek van erejük és kedvük önállóan élni. Az "üzletbe" nem szállhat be akárki.
A hangszigetelt fülkékre akkora igény támadt a munkahelyeken, hogy egy finn startup már indulása évében 6 millió dolláros bevételt könyvelhetett el, és azóta is szárnyal.
Évente kétmillió vásárló tér be az áruházba, amely Michigan állam egyik fő kulturális látványossága lett.
Úgy kezdődik, mint egy tündérmese, holott annak épp az ellenkezője. És elég sokba is kerül.
Ritka eset, hogy valaki elfogyassza azt, ami valamely testnyílásán át távozott, és amit általában fölösleges, kidobandó dolognak tartanak. És hogy erre még üzletet is lehessen építeni? Pedig erről van szó.
Előfordul, hogy a pincér szívószállal viszi ki a kávét. Esetleg menet közben elveszi a tálcáról a vizet, és ő maga issza meg. És jobb, ha a vendég meg sem lepődik, ha sült hal helyett szusit tesznek az asztalára.
Rene Meier büntetőpontokkal kereskedik, és pont a tévészereplései tették ismertté.
Ha telekocsival mennek a szurkolók, az jó az üzletnek, a kluboknak, és a sportesemények karbonlábnyomát is csökkenti.
Vaughn és kis csapata az elmúlt 15 évben több mint 4 ezer párt indított el az esküvő felé vezető úton valamilyen álomhelyszínen.